Hol találom a Powerie cégadatokat és hol tudok kérdezni?
A Powerie Kft. cégadatai szerepelnek a Rólunk menüpontban, ahol megtalálod e-mail címünket is, valamint telefonszámunkat is.
Milyen sütikkel dolgozik a powerie.hu oldala?
A sütik ahhoz kellenek, hogy minden funkció tökéletesen működjön, miközben az oldalon böngészel. Szükséges, statisztikai és marketing sütiket használunk, amelyek elévülési ideje munkamenettől egészen 2 évig változó.
Hogyan tudok regisztrálni az oldalra?
A kezdőoldalon a kereső mellett található a Belépés menüponton belül.
A menüponton belül található a “Hozz létre saját fiókot” gomb, ahova szükséges megadni az alábbi adataid:
- E-mail cím
- Vezetéknév
- Keresztnév
- Számlázási cím
- Cégadatok (amennyiben szükséges)
Hogyan tudok belépni, ha már van fiókom?
A kezdőoldalon a kereső mellett található a Belépés menüpont, ahol az e-mail címet és a fiókhoz tartozó jelszót kell megadni.
Módosítani vagy törölni szeretném a Powerie fiókomat, hogyan tehetem meg?
A Fiókom menüpontban a “Személyes adatok törlése” gombbal.
Hogyan törölhetem vagy módosíthatom az aktív megrendelést?
A leadott megrendelés módosításához írj az info@powerie.hu címre vagy hívd a telefonszámunkat.
Csak új termékeket árusítunk?
Igen, a webshopban szereplő termékek a központi raktárunkba egyenesen a gyártótól érkeznek.
Szeretnék részletfizetéssel vásárolni. Van rá lehetőség?
Nincs lehetőség részletfizetéses vásárlásra!
Hol tudom jelezni, az adatkezeléssel kapcsolatos észrevételeimet?
Az adatkezeléssel kapcsolatos információkat az adatkezeles@powerie.hu e-mail címen tudod megtenni!
Személyes átvétel lehetséges?
Személyes átvételre nincs lehetőség. A termékeket futárszolgálataink szállítják ki a megadott címre.
Csomagkövetés van?
Csomagkövetéssel kapcsolatos információkat az info@powerie.hu e-mail címen kérhetsz!
Leadott rendelést szeretném még bővíteni fizetés után, lehetséges?
A leadott rendelést már nem lehet változtatni! Amennyiben további termékeket szeretnél vásárolni, menj végig újra a fizetési folyamaton!
A rendelés során rossz címet vagy telefonszámot adtam meg, mit tegyek?
Amennyiben valamelyik elérhetőséged nem megfelelő, kérjük írj a info@powerie.hu címre, hogy minél hamarabb ki tudjuk javítani a hibát!
Mi történik, ha nem tudom átvenni a csomagot?
A csomag ebben az esetben visszakerül a központi raktárunkba, felvesszük veled a kapcsolatot és megkíséreljük újból kiszállítani!
Mikor érkezhet a csomagom?
A futárszolgálat a csomagot hétköznaponként 9-17 között kézbesíti!
Hogyan érvényesíthetem garanciát/jótállást?
A termék vásárlását követően a Powerie munkatársai kiállítják a jótállási jegyet, amit elektronikus úton elküldenek. Amennyiben a készülék meghibásodott a számlát és a jótállási jegyet megfelelően kitöltve el kell juttatni az info@powerie.hu címre, majd munkatársaink megkezdik az igény feldolgozását.
Gyártói vagy bolti garanciát biztosítanak?
A Powerie Kft., mint értékesítő, a termékre csak a jogszabályban meghatározott időtartamra vállal értékesítői garanciát. A készülék működésével kapcsolatos gyártói garanciakezelésben segítséget nyújtunk. Beszerelést igénylő berendezéseink esetén a garanciát a beszerelést végző szakembernek kell vállalnia.
Mit kell tennem, ha hibás terméket kaptam?
Amennyiben valóban hibás terméket kaptál, kérjük keresd fel az info@powerie.hu e-mail címen munkatársainkat, hogy annak elszállításáról és kicseréléséről gondoskodni tudjunk.
El szeretnék állni a vásárlástól, hogyan tehetem meg?
Minden internetes vásárlás esetén jogszabályban meghatározott elállási joga van a vásárlónak a kézhezvételtől számított 14. naptári napig. További információkat a 14 napos elállás menüpont alatt találsz.